ELEKTROMOBILY vyráběné SERIOVĚ
PŘEHLED PARAMETRŮ
Řazeno podle KVALITY provozních parametrů.
1 . Lightning GT: Lightning Car Company Anglie
- Motor
4x stejnosměrný bezkontaktní s permanent NEODYM magnetem v každém kole 120kW (Hi-Pa Drive™)- Převod
ŽÁDNÝ, páka s el. kontaktem na změnu polarity- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, Li-Ion NanoSafe™ 22 modulů po 14.8V 55Ah (US company Altaimano Inc.)- Regulace
pulzní procesorem řízená umístěná v každém z motorů přímo v kole (PML Flightlink Ltd.)- Parametry
max. rychlost: 260km/h max. dojezd: 400km- Vyrobeno
5 kusů, od roku 2007, sériová výroba začne 20082 . TESLA Roadster: TESLA motors Anglie/USA
- Motor
třífázový synchronní 4 pólový s PERMANENT magnetem 185kW (TESLA AC Propulsion)- Převod
Předprodejní verze: 2 stupně vpřed s integrovaným diferenciálem, zpátečka elektronickou změnou otáčení motoru Současná verze v prodeji: BEZ převodovky pouze s diferenciálem, zpátečka elektronickou změnou otáčení motoru- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, Li-Ion 6831 kusů po 3,7V řazeno serioparalelně (TESLA Motors)- Regulace
frekvenční počítačem řízená (AC Propulsion)- Parametry
max. rychlost: 200km/h max. dojezd: 350km- Vyrobeno
58 kusů, od roku 2006, stále se vyrábí....3 . VENTURI Fetish: VENTURI Monaco/Francie
- Motor
třífázový synchronní s PERMANENT magnetem 180kW (AC Propulsion)- Převod
1 trvalý převod, zpátečka elektronickou změnou otáčení motoru- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, Li-Ion, 31 modulů batterií (LIV-7)- Regulace
frekvenční počítačem řízená (AC Propulsion)- Parametry
max. rychlost: 160km/h max. dojezd: 250km- Vyrobeno
26 kusů, od roku 2004, na objednávku, stále se vyrábí4 . General Motors EV1: General Motors USA
- Motor
třífázový synchronní 4 pólový s PERMANENT magnetem 102kW (pro GM vyrobila AC Propulsion)- Převod
1 trvalý vpřed s integrovaným diferenciálem, zpátečka elektronickou změnou otáčení motoru- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, 1.generace olovo gel 26 kusů po 12V, 2.generace Ni-MH 26 kusů po 13,2V (OVONIC)- Regulace
frekvenční počítačem řízená (pro GM vyrobila AC Propulsion)- Parametry
max. rychlost: 130km/h max. dojezd: 1. generace (olověné baterie) 150km, 2. generace (Ni-MH) 250km- Vyrobeno
1100 kusů, od roku 1996 do 2002, v roce 2003 VŠECHNY sešrotovány viz. "Kdo Zabil Elektromobil"5 . MITSUBISHI LANCER: Mitsubishi Japonsko
- Motor
4x stejnosměrný s permanent NEODYM magnetem v každém kole 50kW (MIEV Toyo Denki Seizo)- Převod
ŽÁDNÝ, zpátečka tlačítkem - změna polarity- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, Li-Ion 22 modulů po 14.8V 55Ah, každá je ze 4 buněk po 3.7V (Panasonic)- Regulace
IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Panasonic)- Parametry
max. rychlost: 180km/h max. dojezd: 180km- Vyrobeno
7 kusů, od roku 2005, určeno na závody a výstavy, vývoj pokračuje6 . HONDA EV Plus: Honda Japonsko
- Motor
stejnosměrný s permanent NEODYM magnetem 49kW (Honda)- Převod
4 stupně - v před, zpětný, neutrál, parkovací- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, Ni-MH 24 kusů po 13,2V 95Ah (Panasonic)- Regulace
IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Panasonic)- Parametry
max. rychlost: 130km/h max. dojezd: 200km- Vyrobeno
850 kusů, od roku 1998 do 2002, v roce 2003 většina sešrotována viz. "Kdo Zabil Elektromobil"7 . TOYOTA RAV 4EV: Toyota Japonsko
- Motor
stejnosměrný s permanent NEODYM magnetem 45kW (Toyota)- Převod
1 TRVALÝ + uzávěrka difenciálu, zpátečka tlačítkem - prohozením polarity- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, NiMH 24 kusů po 13,2V 95Ah (Panasonic)- Regulace
IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Panasonic)- Parametry
max. rychlost: 130km/h max. dojezd: 200km- Vyrobeno
980 kusů, od roku 1998 do 2002, v roce 2003 část sešrotována viz. "Kdo Zabil Elektromobil"8 . TH!NK: TH!NK Norsko
- Motor
třífázový asynchronní 30kW (TH!NK býv. FORD)- Převod
1 TRVALÝ, zpátečka pákou s kontaktem na elektronickou změnu otáčení motoru- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, zprvu Ni-Cd, pak Ni-MH, dnes Li-Ion 3000 ks po 3,7V seriopar. (ve spolupráci s TESLA Motors)- Regulace
frekvenční počítačem řízená (TH!NK)- Parametry
max. rychlost: 110km/h max. dojezd: 180km- Vyrobeno
1800 kusů, od roku 1996 od vzniku firmy PIVCO, výroba pokračuje - nový model9 . MITSUBISHI COLT: Mitsubishi Japonsko
- Motor
2x stejnosměrný s permanent NEODYM magnetem v obou zadních kolech každý 20kW (MIEV)- Převod
ŽÁDNÝ, zpátečka pákou s kontaktem na změnu polarity- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, Li-ion 22 modulů po 14.8V 40Ah, každá je ze 4 buněk po 3.7V (Panasonic)- Regulace
IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Panasonic)- Parametry
max. rychlost: 150km/h max. dojezd: 150km- Vyrobeno
5 kusů, od roku 2004 do 2005, již se nevyrábí10 . Mercedes Benz VITO 108E: MB Německo
- Motor
třífázový asynchronní s oddělenými výstupy 40kW (Siemens)- Převod
MANUÁLNÍ 5 stupňů + zpátečka- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, Na/NiCl 20 kusů po 12V, 115Ah, sada váží 410kg (Zebra Z5 Švýcarsko)- Regulace
frekvenční (AEG)- Parametry
max. rychlost: 120km/h max. dojezd: 130km- Vyrobeno
26 kusů, od roku 2000 do 2002, již se nevyrábí11 . SMART EV: Daimler/MercedesBenz UK
- Motor
stejnosměrný bezkomutátorový 55kW (Zytek Group)- Převod
1 trvalý + mechanická zpátečka řazená elektricky- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ 278V, 1.verze: Sodium-NickelChloride(ZEBRA), 2.verze: Lithium ion SuperPolymer(Zytek)- Regulace
IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Zytek Group)- Parametry
max. rychlost: 120km/h max. dojezd: 120km- Vyrobeno
pokusná serie 200 kusů, 100ks v roce 2006, 100ks ve 200712 . TATRA (Škoda) BETA EL: ŠKODA ELCAR Ejpovice - TATRA Příbor
- Motor
třífázový asynchronní s oddělenými výstupy 40kW max. (Škoda Plzeň)- Převod
1 TRVALÝ + zpátečka pákou s kontaktem na elektronickou změnu otáčení motoru- Baterie
S OBČASNOU údržbou, NiCd 30 kusů po 6V 100Ah (Saft)- Regulace
frekvenční PWM přes AC měnič (Elektropřístroj)- Parametry
max. rychlost: 100km/h max. dojezd: 120km- Vyrobeno
100 kusů, od roku 1994 do 1997, již se nevyrábí13 . PEUGEOT Partner / CITROEN Berlingo electrique: CPA Francie
- Motor
stejnosměrný s oddělenými výstupy 28kW (Leroy-Somer)- Převod
1 TRVALÝ, + zpátečka - páka s el. kontaktem na změnu polarity- Baterie
S PRAVIDELNOU kontrolou vody, NiCd 27 kusů po 6V 100Ah (Saft)- Regulace
pulsní tranzistory počítačem řízené (Sagem)- Parametry
max. rychlost: 95km/h max. dojezd: 120km- Vyrobeno
1800 kusů, od roku 1994 do 2005, již se nevyrábí14 . RENAULT Clio Electrique: RENAULT Francie
- Motor
stejnosměrný s oddělenými výstupy 27kW (REAULT CEMEL)- Převod
1 TRVALÝ, + zpátečka - páka s el. kontaktem na změnu polarity- Baterie
nejprve OLOVO 8 kusů po 12V 160Ah (Varta) později 19 kusů Ni-Cd (SAFT) po 6V 100Ah- Regulace
pulsní - tyristory řízeno počítačem (Renault)- Parametry
max. rychlost: 110km/h max. dojezd: 80km (s Ni-Cd bateriemi až 100km)- Vyrobeno
1000 kusů, od roku 1991 do 1996, již se nevyrábí15 . PEUGEOT 106 / CITROEN Saxo electrique: CPA Francie
- Motor
stejnosměrný s oddělenými výstupy 20kW (Leroy-Somer)- Převod
1 TRVALÝ, zpátečka tlačítkem - změna polarity- Baterie
S PRAVIDELNOU kontrolou vody, NiCd 20 kusů po 6V 100Ah (Saft)- Regulace
pulsní tranzistory počítačem řízené (Sagem)- Parametry
max. rychlost: 95km/h max. dojezd: 110km- Vyrobeno
2500 kusů, od roku 1994 do 2003, již se nevyrábí16 . VW GOLF City Stromer: VW Německo
- Motor
třífázový synchronní s PERMANENT magnetem 22kW (Siemens)- Převod
MANUÁLNÍ 5 stupňů + zpátečka- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ Pb gelové 16 kusů po 6V 160Ah (VARTA)- Regulace
frekvenční počítačem řízená (Siemens)- Parametry
max. rychlost: 110km/h max. dojezd: 90km- Vyrobeno
300 kusů, od roku 1994 do 1998, již se nevyrábí17 . FIAT Seicento Elettra: FIAT Itálie
- Motor
třífázový asynchronní s oddělenými výstupy 30kW (Fiat)- Převod
1 TRVALÝ, + mechanická zpátečka ovládaná tlačítkem- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ Pb gelové 18 kusů po 12V 60Ah (AGM)- Regulace
frekvenční počítačem řízená (Siemens)- Parametry
max. rychlost: 100km/h max. dojezd: 90km- Vyrobeno
450 kusů, od roku 1996 do 1998 v Itálii, pak pouze na objednávku do 2005 v Polsku, již se nevyrábí18 . LADA 1111 electric: VAZ Rusko
- Motor
stejnosměrný sériový 25 kW (ZMA)- Převod
MANUÁLNÍ 4 stupně + zpátečka- Baterie
BEZÚDRŽBOVÉ, Ni-Cd 110 kusů po 1,2V 90Ah ( ? )- Regulace
pulsní - tyristory ( ? )- Parametry
max. rychlost: 90km/h max. dojezd: 100km- Vyrobeno
100 kusů, od roku 1990 do 1998, již se nevyrábí19 . FIAT Cinquecento Elettra: FIAT Itálie
- Motor
stejnosměrný sériový 14 kW (FIAT)- Převod
MANUÁLNÍ 4 stupně + zpátečka- Baterie
S PRAVIDELNOU údržbou, olovo 14 kusů po 12V 160Ah (Varta) později Ni-Cd- Regulace
pulsní - tyristory (Panasonic)- Parametry
max. rychlost: 85km/h max. dojezd: 100km (s Ni-Cd bateriemi až 150km)- Vyrobeno
150 kusů, od roku 1993 do 1996, již se nevyrábí20 . ŠKODA Favorit ELTRA 151L a 151 Pick-UP: ŠKODA ELCAR Ejpovice
- Motor
stejnosměrný sériový 15,5 kW (ELIS Plzeň)- Převod
MANUÁLNÍ 4 stupně + zpátečka- Baterie
S PRAVIDELNOU údržbou, olovo 14 kusů po 6V 180Ah (Baren)- Regulace
pulsní - mosfet (ELIS)- Parametry
max. rychlost: 80km/h max. dojezd: 80km- Vyrobeno
1100 kusů, od roku 1992 do 1994, již se nevyrábí21 . FIAT Panda ELETTRA: FIAT Itálie
- Motor
stejnosměrný sériový původně 9,5 kW, později 14 kW (FIAT)- Převod
MANUÁLNÍ 4 stupně + zpátečka- Baterie
S PRAVIDELNOU údržbou, olovo 14 kusů po 12V 160Ah (Varta)- Regulace
pulsní - tyristory (Panasonic)- Parametry
max. rychlost: 100km/h max. dojezd: 70km- Vyrobeno
150 kusů, od roku 1990 do 1992, již se nevyrábíĐ DVOHAPER & Elektromobil company 2005. All rights reserved