ELEKTROMOBILY vyráběné SERIOVĚ


PŘEHLED PARAMETRŮ

-soukoli- -soukoli1-


Řazeno podle KVALITY provozních parametrů.



 1 .  Lightning GT:             Lightning Car Company Anglie

    - Motor                 4x stejnosměrný bezkontaktní s permanent NEODYM magnetem v každém kole 120kW (Hi-Pa Drive™)

    - Převod                 ŽÁDNÝ, páka s el. kontaktem na změnu polarity

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, Li-Ion NanoSafe™ 22 modulů po 14.8V 55Ah (US company Altaimano Inc.)

    - Regulace             pulzní procesorem řízená umístěná v každém z motorů přímo v kole (PML Flightlink Ltd.)

    - Parametry           max. rychlost: 260km/h max. dojezd: 400km

    - Vyrobeno           5 kusů, od roku 2007, sériová výroba začne 2008



 2 .  TESLA Roadster:             TESLA motors Anglie/USA

    - Motor                 třífázový synchronní 4 pólový s PERMANENT magnetem 185kW (TESLA AC Propulsion)

    - Převod                 Předprodejní verze: 2 stupně vpřed s integrovaným diferenciálem, zpátečka elektronickou změnou otáčení motoru

                                  Současná verze v prodeji: BEZ převodovky pouze s diferenciálem, zpátečka elektronickou změnou otáčení motoru

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, Li-Ion 6831 kusů po 3,7V řazeno serioparalelně (TESLA Motors)

    - Regulace             frekvenční počítačem řízená (AC Propulsion)

    - Parametry           max. rychlost: 200km/h max. dojezd: 350km

    - Vyrobeno           58 kusů, od roku 2006, stále se vyrábí....



 3 .  VENTURI Fetish:             VENTURI Monaco/Francie

    - Motor                 třífázový synchronní s PERMANENT magnetem 180kW (AC Propulsion)

    - Převod                 1 trvalý převod, zpátečka elektronickou změnou otáčení motoru

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, Li-Ion, 31 modulů batterií (LIV-7)

    - Regulace             frekvenční počítačem řízená (AC Propulsion)

    - Parametry           max. rychlost: 160km/h max. dojezd: 250km

    - Vyrobeno           26 kusů, od roku 2004, na objednávku, stále se vyrábí



 4 .  General Motors EV1:             General Motors USA

    - Motor                 třífázový synchronní 4 pólový s PERMANENT magnetem 102kW (pro GM vyrobila AC Propulsion)

    - Převod                 1 trvalý vpřed s integrovaným diferenciálem, zpátečka elektronickou změnou otáčení motoru

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, 1.generace olovo gel 26 kusů po 12V, 2.generace Ni-MH 26 kusů po 13,2V (OVONIC)

    - Regulace             frekvenční počítačem řízená (pro GM vyrobila AC Propulsion)

    - Parametry           max. rychlost: 130km/h max. dojezd: 1. generace (olověné baterie) 150km, 2. generace (Ni-MH) 250km

    - Vyrobeno           1100 kusů, od roku 1996 do 2002, v roce 2003 VŠECHNY sešrotovány viz. "Kdo Zabil Elektromobil"



 5 .  MITSUBISHI LANCER:             Mitsubishi Japonsko

    - Motor                 4x stejnosměrný s permanent NEODYM magnetem v každém kole 50kW (MIEV Toyo Denki Seizo)

    - Převod                 ŽÁDNÝ, zpátečka tlačítkem - změna polarity

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, Li-Ion 22 modulů po 14.8V 55Ah, každá je ze 4 buněk po 3.7V (Panasonic)

    - Regulace             IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Panasonic)

    - Parametry           max. rychlost: 180km/h max. dojezd: 180km

    - Vyrobeno           7 kusů, od roku 2005, určeno na závody a výstavy, vývoj pokračuje



 6 .  HONDA EV Plus:               Honda Japonsko

    - Motor                 stejnosměrný s permanent NEODYM magnetem 49kW (Honda)

    - Převod                 4 stupně - v před, zpětný, neutrál, parkovací

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, Ni-MH 24 kusů po 13,2V 95Ah (Panasonic)

    - Regulace             IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Panasonic)

    - Parametry           max. rychlost: 130km/h max. dojezd: 200km

    - Vyrobeno           850 kusů, od roku 1998 do 2002, v roce 2003 většina sešrotována viz. "Kdo Zabil Elektromobil"



 7 .  TOYOTA RAV 4EV:             Toyota Japonsko

    - Motor                 stejnosměrný s permanent NEODYM magnetem 45kW (Toyota)

    - Převod                 1 TRVALÝ + uzávěrka difenciálu, zpátečka tlačítkem - prohozením polarity

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, NiMH 24 kusů po 13,2V 95Ah (Panasonic)

    - Regulace             IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Panasonic)

    - Parametry           max. rychlost: 130km/h max. dojezd: 200km

    - Vyrobeno           980 kusů, od roku 1998 do 2002, v roce 2003 část sešrotována viz. "Kdo Zabil Elektromobil"



 8 .  TH!NK:             TH!NK Norsko

    - Motor                 třífázový asynchronní 30kW (TH!NK býv. FORD)

    - Převod                 1 TRVALÝ, zpátečka pákou s kontaktem na elektronickou změnu otáčení motoru

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, zprvu Ni-Cd, pak Ni-MH, dnes Li-Ion 3000 ks po 3,7V seriopar. (ve spolupráci s TESLA Motors)

    - Regulace             frekvenční počítačem řízená (TH!NK)

    - Parametry           max. rychlost: 110km/h max. dojezd: 180km

    - Vyrobeno           1800 kusů, od roku 1996 od vzniku firmy PIVCO, výroba pokračuje - nový model



 9 .  MITSUBISHI COLT:             Mitsubishi Japonsko

    - Motor                 2x stejnosměrný s permanent NEODYM magnetem v obou zadních kolech každý 20kW (MIEV)

    - Převod                 ŽÁDNÝ, zpátečka pákou s kontaktem na změnu polarity

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, Li-ion 22 modulů po 14.8V 40Ah, každá je ze 4 buněk po 3.7V (Panasonic)

    - Regulace             IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Panasonic)

    - Parametry           max. rychlost: 150km/h max. dojezd: 150km

    - Vyrobeno           5 kusů, od roku 2004 do 2005, již se nevyrábí



 10 .  Mercedes Benz VITO 108E:                 MB Německo

    - Motor                 třífázový asynchronní s oddělenými výstupy 40kW (Siemens)

    - Převod                 MANUÁLNÍ 5 stupňů + zpátečka

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, Na/NiCl 20 kusů po 12V, 115Ah, sada váží 410kg (Zebra Z5 Švýcarsko)

    - Regulace             frekvenční (AEG)

    - Parametry           max. rychlost: 120km/h max. dojezd: 130km

    - Vyrobeno           26 kusů, od roku 2000 do 2002, již se nevyrábí



 11 .  SMART EV:          Daimler/MercedesBenz UK

    - Motor                 stejnosměrný bezkomutátorový 55kW (Zytek Group)

    - Převod                 1 trvalý + mechanická zpátečka řazená elektricky

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ 278V, 1.verze: Sodium-NickelChloride(ZEBRA), 2.verze: Lithium ion SuperPolymer(Zytek)

    - Regulace             IGBT tranzistory pulzní procesorem řízená (Zytek Group)

    - Parametry           max. rychlost: 120km/h max. dojezd: 120km

    - Vyrobeno           pokusná serie 200 kusů, 100ks v roce 2006, 100ks ve 2007



 12 .  TATRA (Škoda) BETA EL:                 ŠKODA ELCAR Ejpovice - TATRA Příbor

    - Motor                 třífázový asynchronní s oddělenými výstupy 40kW max. (Škoda Plzeň)

    - Převod                 1 TRVALÝ + zpátečka pákou s kontaktem na elektronickou změnu otáčení motoru

    - Baterie                S OBČASNOU údržbou, NiCd 30 kusů po 6V 100Ah (Saft)

    - Regulace             frekvenční PWM přes AC měnič (Elektropřístroj)

    - Parametry           max. rychlost: 100km/h max. dojezd: 120km

    - Vyrobeno           100 kusů, od roku 1994 do 1997, již se nevyrábí



 13 .  PEUGEOT Partner / CITROEN Berlingo electrique:   CPA Francie

    - Motor                 stejnosměrný s oddělenými výstupy 28kW (Leroy-Somer)

    - Převod                 1 TRVALÝ, + zpátečka - páka s el. kontaktem na změnu polarity

    - Baterie                S PRAVIDELNOU kontrolou vody, NiCd 27 kusů po 6V 100Ah (Saft)

    - Regulace             pulsní tranzistory počítačem řízené (Sagem)

    - Parametry           max. rychlost: 95km/h max. dojezd: 120km

    - Vyrobeno           1800 kusů, od roku 1994 do 2005, již se nevyrábí



 14 .  RENAULT Clio Electrique:                                RENAULT Francie

    - Motor                 stejnosměrný s oddělenými výstupy 27kW (REAULT CEMEL)

    - Převod                 1 TRVALÝ, + zpátečka - páka s el. kontaktem na změnu polarity

    - Baterie                nejprve OLOVO 8 kusů po 12V 160Ah (Varta) později 19 kusů Ni-Cd (SAFT) po 6V 100Ah

    - Regulace             pulsní - tyristory řízeno počítačem (Renault)

    - Parametry           max. rychlost: 110km/h max. dojezd: 80km (s Ni-Cd bateriemi až 100km)

    - Vyrobeno           1000 kusů, od roku 1991 do 1996, již se nevyrábí



 15 .  PEUGEOT 106 / CITROEN Saxo electrique:            CPA Francie

    - Motor                 stejnosměrný s oddělenými výstupy 20kW (Leroy-Somer)

    - Převod                 1 TRVALÝ, zpátečka tlačítkem - změna polarity

    - Baterie                S PRAVIDELNOU kontrolou vody, NiCd 20 kusů po 6V 100Ah (Saft)

    - Regulace             pulsní tranzistory počítačem řízené (Sagem)

    - Parametry           max. rychlost: 95km/h max. dojezd: 110km

    - Vyrobeno           2500 kusů, od roku 1994 do 2003, již se nevyrábí



 16 .  VW GOLF City Stromer:                     VW Německo

    - Motor                 třífázový synchronní s PERMANENT magnetem 22kW (Siemens)

    - Převod                 MANUÁLNÍ 5 stupňů + zpátečka

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ Pb gelové 16 kusů po 6V 160Ah (VARTA)

    - Regulace             frekvenční počítačem řízená (Siemens)

    - Parametry           max. rychlost: 110km/h max. dojezd: 90km

    - Vyrobeno           300 kusů, od roku 1994 do 1998, již se nevyrábí



 17 .  FIAT Seicento Elettra:                                      FIAT Itálie

    - Motor                 třífázový asynchronní s oddělenými výstupy 30kW (Fiat)

    - Převod                 1 TRVALÝ, + mechanická zpátečka ovládaná tlačítkem

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ Pb gelové 18 kusů po 12V 60Ah (AGM)

    - Regulace             frekvenční počítačem řízená (Siemens)

    - Parametry           max. rychlost: 100km/h max. dojezd: 90km

    - Vyrobeno           450 kusů, od roku 1996 do 1998 v Itálii, pak pouze na objednávku do 2005 v Polsku, již se nevyrábí



 18 .  LADA 1111 electric:                          VAZ Rusko

    - Motor                 stejnosměrný sériový 25 kW (ZMA)

    - Převod                 MANUÁLNÍ 4 stupně + zpátečka

    - Baterie                BEZÚDRŽBOVÉ, Ni-Cd 110 kusů po 1,2V 90Ah ( ? )

    - Regulace             pulsní - tyristory ( ? )

    - Parametry           max. rychlost: 90km/h max. dojezd: 100km

    - Vyrobeno           100 kusů, od roku 1990 do 1998, již se nevyrábí



 19 .  FIAT Cinquecento Elettra:                                FIAT Itálie

    - Motor                 stejnosměrný sériový 14 kW (FIAT)

    - Převod                 MANUÁLNÍ 4 stupně + zpátečka

    - Baterie                S PRAVIDELNOU údržbou, olovo 14 kusů po 12V 160Ah (Varta) později Ni-Cd

    - Regulace             pulsní - tyristory (Panasonic)

    - Parametry           max. rychlost: 85km/h max. dojezd: 100km (s Ni-Cd bateriemi až 150km)

    - Vyrobeno           150 kusů, od roku 1993 do 1996, již se nevyrábí



 20 .  ŠKODA Favorit ELTRA 151L a 151 Pick-UP:          ŠKODA ELCAR Ejpovice

    - Motor                 stejnosměrný sériový 15,5 kW (ELIS Plzeň)

    - Převod                 MANUÁLNÍ 4 stupně + zpátečka

    - Baterie                S PRAVIDELNOU údržbou, olovo 14 kusů po 6V 180Ah (Baren)

    - Regulace             pulsní - mosfet (ELIS)

    - Parametry           max. rychlost: 80km/h max. dojezd: 80km

    - Vyrobeno           1100 kusů, od roku 1992 do 1994, již se nevyrábí



 21 .  FIAT Panda ELETTRA:              FIAT Itálie

    - Motor                 stejnosměrný sériový původně 9,5 kW, později 14 kW (FIAT)

    - Převod                 MANUÁLNÍ 4 stupně + zpátečka

    - Baterie                S PRAVIDELNOU údržbou, olovo 14 kusů po 12V 160Ah (Varta)

    - Regulace             pulsní - tyristory (Panasonic)

    - Parametry           max. rychlost: 100km/h max. dojezd: 70km

    - Vyrobeno           150 kusů, od roku 1990 do 1992, již se nevyrábí







-BACK to INDEX-

Đ DVOHAPER & Elektromobil company 2005. All rights reserved